logo

درباره ی ما

استارتاپ هوما با نام تجاری فناوری و تدبیر هومان سوار بر موج جدید تکنولوژی در دنیا است...

استارتاپ «هوما» با نام تجاری «فناوری و تدبیر هومان» که از سال …. آغاز به کار کرده است، سوار بر موج جدید تکنولوژی در دنیا، برخلاف شرکت‌های ارائه خدمات به گوشی‌های هوشمند که اشخاص را مشتری خود می‌بینند، خانه‌ها را نقطه‌ی هدف خود قرار داده است. هوما با طراحی یک ابزار اندرویدی خانگی تحت عنوان «هوماباکس» درواقع یک پلتفرم خانگی تولید کرده است. طراحی یک‌پارچه سخت‌افزاری – نرم‌افزاری متشکل از سخت‌افزار قدرتمند و پیشرفته و همچنین سیستم‌عامل سفارشی‌سازی‌شده Android TV، در کنار بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی، هوماباکس را به عضو جدید خانه‌ها بدل خواهد کرد. رسالت هوما به‌عنوان تولیدکننده پلتفرم خانگی، شناخت سلایق مخاطب جهت ارائه پیشنهادهای بهتر و سرویس‌دهی موثرتر است. از این رو با گردآوری و طبقه‌بندی اطلاعات کاربران در محیط پلتفرم و تحلیل آن با الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، هوما مخاطب را می‌شناسد و برای هر خانواده پیشنهادی مخصوص و باب میل آن‌ها ارائه می‌دهد.

huma logo

داستان سرویس‌های پایه

نتیجه‌ی مطالعات تحلیل بازار و مشتریان هوما بر این بود که یک پلتفرم به‌تنهایی برای مشتری جذاب نیست و برای جلب نظر مخاطبان باید ارزشی فراتر و کاربردی‌تر به مشتری عرضه کرد. از این رو سرویس‌های پایه شامل فیلم، موسیقی، مجله هوشمند، سوپرمارکت آنلاین و بازی‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض برروی دستگاه نصب شده و به مرور این گستره خدمات وسیع‌تر و کامل‌تر خواهد شد.

story
MOVIE

فیلم و سریال

بر اساس آمار در دنیا ۸۱ درصد مردم تمایل دارند ویدئوی بلند مدت (زمان تقریبی بیش از ۲۰ دقیقه) را بر روی صفحه تلویزیون تماشا کنند. در حال حاضر سرویس‌های متنوع IPTV و VOD در کشور راه‌اندازی شده که همگی با مشکل صفحه نمایش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. هوما در نظر دارد با نمایش فیلم‌های روز دنیا بر روی تلویزیون از طریق هوماباکس، تجربه‌ای متفاوت برای کاربر ایرانی و علاقه‌مند به سینما رقم بزند.

story
MUSIC

موسیقی

قدرتمند‌ترین و با کیفیت‌ترین سیستم صوتی هر خانه، تلویزیون و سینمای خانگی است. استقبال بسیاری از ایرانیان از پخش موسیقی به دو صورت صوتی و موزیک ویدئو برروی تلویزیون در یک الی دو دهه اخیر، خود نشان‌دهنده جذابیت این سرویس در منازل است.

story
MAGAZINE

مجله هوشمند

بر اساس آمار موجود کاربرد دوم تلویزیون در ایران پس از تماشای فیلم، مرور اخبار یا به عبارتی تماشای اخبار ( از منابع خبری مختلف) است. مجله هوشمند هوما تمام سایت‌های خبری معتبر داخلی را رصد می‌کند و با توجه به سلیقه و تمایلات کاربر به آن‌ها خبرهای مورد علاقه‌شان را پیشنهاد می‌دهد. نکته حائز اهمیت، حرکت تولیدکنند‌گان محتوای خبری به سمت تولید محتوای خبری ویدئویی است که این موضوع به نقش پررنگ تلویزیون در آینده صنعت اخبار دلالت دارد.

story
PLAYING GAME

بازی و سرگرمی

با ظهور تلفن‌های همراه هوشمند در یک دهه اخیر سهم قابل توجهی از بازار بازی‌های ویدئویی از اختیار کنسول‌های مطرح بازی نظیرPlayStation و XBOX خارج شد. هر چند کیفیت بازی با کنسول‌های پیشرفته به مراتب بالاتر است اما قیمت رقابتی و سهولت در مصرف باعث شد تا حرکت شرکت‌هایی نظیر Apple و Nvidia در بازار بازی ویدئویی با ارائه تی‌وی باکس‌های Apple TV و Nvidia Shield شکل تازه‌ای به خود بگیرد

story
ONLINE SHOPPING

سوپرمارکت آنلاین

با توجه به تغییر الگوی خرده‌فروشی در جهان و حرکت به سمت فروش و بازاریابی آنلاین، سوپرمارکت‌های اینترنتی مختلفی در داخل کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اما نکته دارای اهمیت آن است که برای طراحی پاسخ مناسب به این نیاز باید از ابزارهایی استفاده کرد که در مسیر زندگی روزمره افراد خانواده باشد تا به¬ این ترتیب خریدها پایدار و خریداران وفادارتر باشند. هوما با ارائه سخت‌افزارهای جانبی نظیر دکمه خرید سعی دارد روند خرید مایحتاج منزل را به زندگی روزمره مردم نزدیک و نزدیک¬تر نماید.

Design and Development By Joorchin agency